ЗВІТ

завідувача Тарганської філії КЗ «Пархомівський НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – дитячий садок»

Діденко А.І. про роботу в 2018-2019 н.р.станом на 04.06.2019 р.

Вся робота Тарганської філії у 2018/2019 н. р. була спрямована на реалізацію Законів України «Про загальну середню освіту», «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства», «Про мови», Державних стандартів початкової, базової загальної середньої освіти та інших документів.

У своїй роботі протягом звітного періоду я керувався Статутом навчально-виховного комплексу, Положенням про загальноосвітній навчальний заклад, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками завідувача філії, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

1.Виконання функціональних обов’язків щодо забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти (охоплення навчанням дітей шкільного віку).

Всі діти шкільного віку охоплені навчанням. Тарганська філія працює

у 5-денному режимі. Початок навчальних занять о 8:30, робота дитячого садка 8:00 – 17:00.

Дітей дитячого садка за списком на сьогоднішній день – 25.

Вихователем Пташніченко О.А. постійно проводилась і проводиться робота щодо залучення дітей до дитячого садка і всі діти 5-річного віку відвідують його.

Станом на 5 вересня 2018 року у школі навчалося 29 учнів.

На кінець 2018-2019 н.р. - 29, охоплено навчанням 100%.

У школі І ступеня – 17 учнів.

В школі ІІ ступеня – 12 учнів.

Протягом 2018-2019 навчального року 7 учнів 1 класу навчалися за програмою НУШ.

Протягом навчального року в школі постійно приділялася увага якості навчальних досягнень учнів. Зусилля педагогів були спрямовані на створення таких умов на уроці чи позакласному заході, які впливають на розвиток особистості дитини. Індивідуальна робота зі слабшими учнями сприяла самоствердженню їх у класному колективі. Педагогічні працівники школи вчать дітей умінню працювати з інформацією, виховують духовність, розвивають розумові здібності.

У 4 класі ДПА проводилася з двох навчальних предметів у вигляді підсумкових контрольних робіт:

Предмет

Вчитель

Учнів за списком

Писали роботу % Високий рівень Достатній рівень Середній рівень Початковий рівень

Середній бал

Кількість учнів

%

Кількість учнів

%

Кількість учнів

%

Кількість учнів

%

Мате-матика Микитенко К.І. 5 5 100 2 40 2 40 1 20 0 0 9
Україн-ська мова 5 5 100 3 60 1 20 1 20 0 0 8

Одним з основних принципів роботи школи є розкриття в процесі навчання дитячої обдарованості. Упровадженню в життя цього принципу сприяє спільна діяльність педагогів. Зміст роботи з обдарованими дітьми включає низку завдань, а саме: виявлення обдарованості дітей та максимальне сприяння їхньому розвитку. З цією метою щорічно поповнюється банк обдарованих дітей.

Учні школи були активними учасниками Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін, І та ІІ етапах, Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської молоді імені Тараса Шевченка, ХVІІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені Петра Яцика, різноманітних творчих конкурсів.

Участь учнів у конкурсах (районний етап)

2018-2019 н.р.

Назва конкурсу номінація ПІБ учня клас результат
1 Всеукраїнська новорічно-різдвяна виставка «Новорічний подарунок» Новорічна композиція чи колаж Колектив учнів 4 клас ІІ місце
2 Всеукраїнський конкурс учнівської творчості «Калиновий дзвін» Горпинюк Аліна 5 клас І місце
3 Районний етап Всеукраїнського гуманітарного конкурсу «Космічні фантазії» Образотворче мистецтво Лемешко Дарина 4 клас ІІІ місце

В природничому конкурсі «Колосок» взяли участь 6 учнів, в українознавчій грі «Соняшник» - 6.

2.Впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.

З метою підвищення якості навчально-виховного процесу в навчальному закладі впроваджуються інноваційні педагогічні технології. Робота по запровадженню нових педагогічних технологій ведеться планомірно та систематично.

У школі є доступ до мережі Інтернет. Продуктивно використовується ІКТ на уроках інформатики, фізики, математики тощо.

Адміністрація працює над створенням умов для використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі, в липні 2017 року було підключено школу до швидкісного інтернету..

Періодично оновлюється сайт навчального закладу.

3.Організація різних форм позаурочної навчально-виховної роботи.

Творчий розвиток дитини завжди був і залишається пріоритетним напрямком освітянської діяльності. Педагоги нашої школи постійно працюють над вдосконаленням існуючих та розвитком інноваційних форм виховної роботи з учнями. Пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу.

Виховна робота проводилася згідно з планом виховної роботи школи. Силами дитячого самоврядування під керівництвом класних керівників, вчителів, соціального педагога, були організовані і проведені шкільні заходи.

Виховна робота в 2018-2019 н.р. здійснювалася на основі Програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів». Складено та затверджено Програми виховної роботи для 1-4 та 8 класу, на основі яких класними керівниками розроблялися плани виховної роботи для конкретних класів. Форми і методи виховної роботи визначались на діагностичній основі і були різноманітними.

Головна увага приділялась національно-патріотичному вихованню, формуванню в учнів громадянської та правової свідомості, почуття власної гідності, правових норм, естетичних смаків, духовного багатства.

Протягом навчального року відбулось ряд заходів національно-патріотичного спрямування. 14 жовтня 2018 року в Тарганській філії з метою вшанування патріотизму та мужності громадян, які постали на захист демократичних цінностей, прав і свобод людини та громадянина, національних інтересів України та її європейського вибору, прищеплення любові до Батьківщини проведено ряд заходів до Дня Гідності і Свободи. А саме, проведено лінійку пам’яті для всіх учнів школи, бесіди та зустріч із колишніми учнями учасниками АТО Руденком С. та Тітовим М.

09 листопада у навчальному закладі відбулася тематична лінійка до Дня української писемності, учні 8 класу разом із вчителем написали диктант національної єдності.

27 листопада проведено біля першого пам’ятника жертвам Голодомору в Україні, який знаходиться в с.Тарган, виховний захід до Дня пам’яті жертв Голодомору 1932-1933 років, який підготувала вчитель історії Діденко А.І.

До 74-ї річниці Перемоги над нацизмом у Другій Світовій війні та до дня Пам’яті і примирення учні 1-8 класів та працівники навчального закладу взяли участь в урочистому мітингу біля пам’ятника загиблим односельчанам у с. Тарган та Надросівка.

Правовиховна робота в навчальному закладі спланована та проводиться на належному рівні. У навчальному закладі з учнями організовано такі форми правового навчання і виховання:

- тематичні класні години

- лекції, бесіди на правову тематику.

- анкетування,

- індивідуальні бесіди з важковиховуваними учнями.

- відвідування проблемних сімей вдома

З метою якісної організації дозвілля та самоорганізації учнів в закладі діє парламентська республіка «Веселка», яку очолювала Президент учениця 8 класу Сутир Вікторія. Лідери шкільного учнівського самоврядування брали участь у районних зборах лідерів учнівського самоврядування, де представляли звіт про роботу за навчальний рік.

4. Заходи щодо зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу. Залучення додаткових джерел фінансування навчального закладу та їх раціональне використання.

Якість навчально-виховного процесу школи та його результативність залежить від взаємодії всіх учасників навчально-виховного процесу – учнів, педагогів, батьків, громадськості, органів місцевого самоврядування.

Склалася система взаємодії і співпраці навчального закладу з громадськістю села, головою села Ушинським В.Є., генеральним директором Каплуном М.С., директором СФГ «Гайок» Бевзою В.М.

5. Заходи щодо забезпечення навчального закладу педагогічними кадрами та доцільність їх розстановки.

Навчально-виховний процес у Тарганській філії у 2018-2019 навчальному році забезпечували 12 педагогічних працівників. З них: 1 вихователь і 1 асистент вчителя .

З них мають повну вищу педагогічну освіту –10,

Із основних педагогічних працівників мають:

- вищу кваліфікаційну категорію – 9,

- першу кваліфікаційну категорію – 1,

- кваліфікаційну категорію спеціаліст -2.

Мають педагогічне звання «старший учитель» - 3, «вихователь-методист - 1 .

Усі педагоги викладають предмети за фахом. Всі педагогічні працівники вчасно проходять курсову перепідготовку. Згідно перспективного та поточного плану підвищення кваліфікації працівників, 2 вчителі пройшли курси підвищення кваліфікації (за різними формами) при КВНЗ КОР «Академія неперервної освіти», та 1 вихователь.

Черговій атестації в 2018-2019 навчальному році підлягали 3 педагогічні працівники.

Крім того, кожен учитель самостійно працював над темами самоосвіти.

Члени педагогічного колективу підвищували свій професійний рівень не тільки на курсах підвищення кваліфікації але і семінарах, які проводились у навчальних закладах району.

6. Забезпечення організації харчування та медичного обслуговування учнів та педагогічних працівників.

В їдальні навчального закладу у 2018-2019 навчальному році харчувалися всі учні та діти дитячого садка. Діти з малозабезпечених сімей та діти, позбавлені батьківського піклування харчувалися за бюджетні кошти. Вартість харчування для учнів пільгової категорії 1 – 4 класів становить 15 грн. на день, для учнів 5 – 8 класів – 17.60 грн. Відповідальність за харчування дітей на зазначену суму покладено на кухаря Горпинюк Н.В.

Діти дитячого садка та учні 1-7 класів, не віднесені до пільгової категорії харчувалися за батьківські кошти. Збір коштів і розрахунок за продукти здійснювала голова батьківського комітету Король Наталія Василівна.

За вересень-травень загальна сума харчування за батьківські кошти становить 9910 грн. Середня вартість харчування становила 8 грн. на день ( + овочі).

Матеріально-технічна база шкільної їдальні відповідає санітарно-гігієнічним вимогам: є електроплита, холодильник, водонагрівач, достатня кількість посуду. Для учнів та батьків зроблено інформаційний стенд, на якому розміщено графік прийому їжі дітьми, графік чергування вчителів, щоденне меню-розкладку, двотижневе меню. Медична сестра школи здійснює контроль за якістю харчування.

У шкільній їдальні наявні усі необхідні журнали (відповідно до нормативних документів з організації харчування).

Налагоджено контроль за дотриманням на харчоблоці санітарних вимог щодо обладнання, прибирання, миття посуду, видачі готової їжі. Їдальня в належній кількості забезпечена миючими та дезінфікуючими засобами, проводиться щоденне прибирання з дезінфекцією та генеральне прибирання відповідно до санітарних правил та вимог, посуд миється із застосуванням дозволених миючих засобів. Адміністрація філії постійно контролювала роботу шкільної їдальні. Періодично харчування школярів перевіряють працівники Держпродспоживслужби . Питання організації харчування періодично заслуховується на загальношкільних батьківських зборах , нарадах при директорові.

Медичне обслуговування учнів та відповідні умови для його організації здійснюються лікарями Володарської центральної районної лікарні, а також медичною сестрою. З 29 учнів до основної групи віднесено 22 дітей, підготовчої – 7.

Медична сестра Маріневич Л.В. веде медичний супровід та стан здоров’я учнів, спостереження за учнями хворими на інфекційні захворювання, контроль за профілактичними щепленнями та інше), а також всю необхідну документацію.

У навчальному закладі створено робоче місце для медичного працівника, де розміщено шафу для зберігання медикаментів, письмовий стіл, ростомір та вагу.

Працівники навчального закладу проходять медичний огляд проходять у КЗ «Володарська центральна районна лікарня». Медогляд всіма працівниками було пройдено вчасно.

7. Дотримання вимог охорони дитинства, охорони праці, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

Питання дотримання вимог охорони дитинства, техніки безпеки, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм відображено у розділі річного плану «Охорона здоров’я і життя дітей» та планах виховної роботи кожного класного керівника у розділі «заходи по збереженню життя і здоров'я дітей».

У 2018-2019 н.р. безпечне проведення навчально-виховного процесу здійснювалось згідно положення про організацію роботи з охорони праці. Учні та вчителі дотримуються вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності з учнями та інструкцій з охорони праці для вчителів, цільових інструктажів.

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із головних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших нормативних документів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначено громадського інспектора з охорони праці Микитенко К.І.. Директором закладу були призначені та проводили відповідну роботу комісії з контролю за безпечною експлуатацією приміщень та споруд.

Неодноразово проводилося тренування евакуації на випадок надзвичайних ситуацій.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, походами, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Також у приміщеннішколи розміщено стенд по безпечній поведінці та куточок цивільного захисту.

За навчальний рік під час навчально-виховного процесу незафіксовано фактів порушення прав дитини, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

Перед початком навчального року в приміщеннях підвищеної небезпеки комісією поновлюються акти-дозволи на проведення навчальних занять та акти на використання спортивних споруд. Навчальний заклад постійно забезпечений дезінфікуючими та миючими засобами.

З метою забезпечення цивільного захисту суб'єктів навчально-виховного процесу протягом в навчальному закладі проведено заходи:

1. Поновлено тематичні куточки з питань цивільного захисту, БЖД.

2. Проведено планові та позапланові інструктажі з працівниками та учнями навчального закладу.

3. Проведено Тиждень безпеки життєдіяльності (квітень 2019), Тиждень безпеки дорожнього руху (травень 2018) – проводились заняття з надання першої долікарської допомоги.

5. Проведено День цивільного захисту (25.04.2019).

8. Надання соціальної підтримки та допомоги дітям позбавленим батьківського піклування, дітям з малозабезпечених сімей.

В цьому навчальному році соціальний паспорт школи має такий вигляд: багатодітних сімей – 3, в них дітей 9; малозабезпечених сімей – 4. Ці учні постійно перебувають у центрі уваги адміністрації навчального закладу.

Робота з дітьми пільгових категорій проводиться успішно внаслідок тісної та злагодженої співпраці класних керівників, соціального педагога, адміністрації школи, учнівського самоврядування та постійного зв’язку з батьками.

З метою надання соціальної підтримки всіх дітей було відвідано за місцем проживання. Проводилась виховна, профілактична робота. Дані категорії дітей харчувалися протягом навчального року за бюджетні кошти.

9. Дотримання правопорядку неповнолітніми та вжиті профілактичні заходи щодо попередження правопорушень з їх боку.

Правопорушень за 2018-2019 навчальний рік немає.

10. Стан дитячого травматизму.

Питання охорони праці та попередження травматизму постійно обговорюється на нарадах при директору.

В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями, систематично проводяться інструктажі з охорони праці на робочому місці та цільові інструктажі. Причини виникнення травм з’ясовуються, аналізуються, відповідно до цього складаються акти та проводяться профілактичні заходи.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Протягом навчального року у закладі випадків травмування учнів немає.

11. Залучення педагогічної та батьківської громадськості навчального закладу до управління його діяльністю; співпраця з громадськими організаціями.

Педагогічний колектив працює у тісній співдружності з батьками учнів. Проводилися загальношкільні батьківські збори , де розглядалися актуальні питання навчання і виховання учнів, зокрема велася роз’яснювальна робота серед батьків щодо їх відповідальності за створення належних умов для навчання, виховання та розвитку неповнолітніх дітей. У школі створений і функціонує батьківський комітет. Традиційними формами роботи з батьками є індивідуальні бесіди, батьківські збори. Батьки є учасниками позакласних заходів.

12. Реагування керівника на зауваження та пропозиції, викладені батьківським комітетом, радою, батьками, представниками інших органів громадського самоврядування.

1. Завідувач філії враховує та виконує пропозиції батьківського комітету щодо покращення умов для навчання та виховання дітей.

2. Завідувач філії враховує та виконує пропозиції ради школи щодо нагородження учнів та вчителів; щодо покращення гарячого харчування учнів ;

3. Завідувач філії враховує та виконує пропозиції профспілкового комітету та тарифікаційної комісії щодо оптимального розподілу педагогічного навантаження.

Робота діяльності завідувача Тарганської філії оцінена на добре.

Кiлькiсть переглядiв: 311

Коментарi